dissabte, 19 d’abril del 2014

You color my world

Per aquest Layout he tornat a fer servir els papers de  We R Memory Keepers  INKED ROSE. És de ratlles i per darrera té unes flors precioses. Com que en tinc dos, l'altre ja el faré servir un altre dia perquè té un punt que m'agrada...





Els núvols els he fet retallant paper d'aquarel·la. Va molt bé perquè és gruixut i gairebé no es doblega. Estan pintats amb llapis aquarel·lables i repasats amb un rotulador waterproof per a que no s'escorri la tinta. També he fet servir roba per a cosir les banderoles amb la cinta de tela de flors.
El segell del globus aerostàtic és dels meus preferits en aquests moments. És de méli mélo. La vaig conèixer a la fira d'scrap de Sitges i els trobo espectaculars! 




La flor verda la he dibuixat jo a mà amb un rotulador waterproof i paper d'aquarel·la. Després la he retallat i l'he posat al costat de les altres flors fetes amb els segells AHA flower set que li vaig comprar a la Mireia de Kits de somni.


He fet servir unes plantilles de la Teresa Collins per a una de les cantonades... I per últim unes gotetes de tinta que m'encanten per acabar qualsevol Layout!









2 comentaris:

  1. visca la primavera! m'encanta tot, pero sobretot les teves flors, son taaan Edurne! jeejej muaa

    ResponElimina
  2. Ja veig que això està a punt... m'encanta com t'està quedant.

    ResponElimina