diumenge, 4 de maig del 2014

Un marc de fotos decorat...

Pel dia de la mare sempre li faig alguna cosa a la meva. 
D'una banda, sabem que són dies pel consumisme, que sempre és el dia de la mare, cada dia del món.

 I és veritat. Les mares ens emportem dia a dia alegries i moments que ens omplen més que un regal. Però també penso que no cada dia els hi regalem coses a les nostres mares, i no estic pensant en regals materials, sinó més aviat, un detall. Preparar-li un dinar, portar-li unes flors ( a la meva li fem cada any!) o dir-li: t'estimo!
Jo avui al matí li he enviat una foto que tinc d'ella amb l'Eider, la meva filla. Amb això ja la he fet feliç!
El que no sap és que li porto també la foto amb un marc. El que us ensenyo aquí sota.

Molt senzill. És d'aquells marcs de la coneguda botiga sueca. L'he decorat una mica amb uns papers d'scrap, un parell de segells i el resultat és senzill però bonic. Perfecte per la meva mare.

Espero que us agradi!































Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada